Ook in 2022 ontving Woord en Daad het Gouden Oor Certificaat als waardering voor het gehoor te blijven geven aan ‘de stem van de klant’. Sinds 2019 heeft Woord en Daad het Gouden Oor certificaat, dat aangeeft dat de organisatie luisteren naar donateurs en betrokkenen heel belangrijk vindt. Dit jaar is Woord en Daad één trede gestegen, en heeft daarmee de hoogste trede behaald. “De stem van de klant heeft een prominente plek in het Woord en Daad-werk van alle dag.” is de conclusie van Vedas Quality na de audit op basis van de Gouden Oor Standaard die dit najaar uitgevoerd is.
Het meenemen van de mening van donateurs is heel belangrijk voor Woord en Daad. Bijvoorbeeld door het doen van klant tevredenheidsonderzoeken en het meermaals per jaar vragen van het advies van onze achterban middels georganiseerde adviesgroepen.
Maar niet alleen de ‘klant’ (zoals het Gouden Oor dit noemt) in Nederland is voor Woord en Daad belangrijk. De partners, scholieren, boeren en ondernemers in de programma’s die we uitvoeren moeten ook op een toegankelijke manier feedback kunnen geven. Hoe we dit waarborgen? Lees daarvoor eens deze blog!
Woord en Daad vindt het belangrijk om altijd open te staan voor feedback en verbeteringen. Heeft u aandachtspunten voor ons? Dan horen we deze heel graag!